Tuesday, October 6, 2009

its been a while...

i just feel theres never too much inspiration...i really would love to have a digital camera and just take pics of all that inspires me! this wonderful, and quite interesting, city of DC has plenty of it! ive just recently become interested in photography. ive always loved art and histroy and architecture. my life has been crazy lately. party study work, then do it all over again. i cant lie tho, i love it! wish i could blog more conveniently on my blackberry, but twitter texting & BBMing takes up plenty of battery as it is! hopefully it wont be too long for the next entry.

Monday, September 14, 2009

my fav look of the 2009 VMAs! not a fan of the hair really, but the dress was GREAT! shoes were fab too...

Elizabeth & James

pieces from mary kate & ashleys clothing line Elizabeth & James...love! i mean, i love the way the girls dress so i knew their line wouldnt disapoint!

Tuesday, September 8, 2009

oh rachel: you bring out the boho in me!

soo, im absolutly OBSESSED with rachel zoe. And she is inspiring me to be even more boho than i am. instead of just wanting to layer, i wanna wear paisley paisley paisley!!! and i wanna sleep in faux fur. there is a leopard print faux fur jacket thats $168 that is gonna make me soo happy. I honestly just wanna faux fur cropped jacket though. an open ruffle front vest, faux-leather moto jacket, and boyfriend blazer are also on my fall must haves list! I wanna move into urban outfitters even more now :) And she inspires me to wanna intern in NY this semester. i wish i just had an exposed brick small room w/ wood floors & walk in closet for like $500/mo and i could do soo much more...

Wednesday, August 19, 2009

that 1st pic does a lot for me!...its been a while, school is about to start back up. Goin thru some issues with my school fuckin up~hopefully it'll be resolved by tommorrow! as for now, IM EXHAUSTED!!! been thru a whole lot the past month...im sure things could get worse, so i pray they get better...gonna try to get some sleep :)

Thursday, August 6, 2009

Or maybe ill just sleep???

Look 3am is pretty late for drinks...but its an afterparty to a party I didn't attend! & if you're at the party then go to the afterparty that's fine, but waiting up doing nothing until the afterparty is NOT! & I'm getting restless & tired...I just didn't wanna stay in tonight! All this for a couple drinks??? Id hate to disapoint my fans...lol
Sent from my BlackBerry® smartphone with SprintSpeed

Just a few cocktails, please?

Think I'm gonna have a few drinks tonight, well this morning actually! These pics I found on studded hearts blog & thought they were great inspiration! I am really slippen on my blog reading, but it takes up so much battery so I can only do it when my phone is on the charger-like now! Still on the job hunt, economy is rough...recently had a minor heart break by a boy, ill get over it...with a few cocktails courtesy of a new boy :)
Sent from my BlackBerry® smartphone with SprintSpeed

Monday, August 3, 2009

Movie on the Mall

Supposed to be going to see this movie on the national mall. But if it seems like rain, ill stay inside...needed some inspiration for what to wear! Its early, well not really, but I'm tired and goin back to sleep...
Sent from my BlackBerry® smartphone with SprintSpeed

Wednesday, July 29, 2009

NYC baby!

Spent the past couple days in NY! Went to help my friend move back home, she graduated in May. Now I'm on the chinabus back to DC. She lived in Westchester county maybe 45mins from the city, but we went down there on Monday & it was fab! (For the most part anyways) NYC is just so inspiring, everytime I go I wanna find the nearest internship & interview for it...& everytime I leave I wanna make money get good grades & graduate so I can move there! I'm not sure that ill ever live there for good, its soo overwhelming & not to mention expensive, but I think I could do it! Maybe next summer...for now, I need a job & something to eat! & I pray the metro isn't closed when I get to DC & have enough time to grab a bite to eat before I get on the train!
Sent from my BlackBerry® smartphone with SprintSpeed

Saturday, July 25, 2009

Blogging Saturday

pink yet grey
pink yet grey by mschloelondon featuring Anthropologie jewelry

spent the day interning...lots of research, reading articles, etc. might be in NY for a couple days-we'll see!? Cocktails, Canada & my girlfriend Crystal...sounds like a good time? i think so...

Social Threads

inspiration for a new clothing line called Social Threads. Im interning for them and things are really coming along...the first collection will have tees, followed by a collection of layering pieces for fall. Look out-its super hot! check out http://socialthreads.wordpress.com for trends and updates!

Friday, July 24, 2009

aSiA jAm

I just came across what I thought was an asian street style website, but was instead an online boutique, & am excited! The pieces are unique but on par with the trends, & not super expensive either! Everything tended to stay around $20! & I also just discovered I can see pics on lookbook.nu on my blackberry...& since I currently don't really have my computer (long story) being able to do things on my bberry makes me even more happy! Its like 5am & I didn't even know it. I've been sleep on & off since 4pm, its been pouring all day & I didn't sleep much last night so 2day was all about rest! Ps: I LOVE MENSWEAR!!!
Sent from my BlackBerry® smartphone with SprintSpeed

Its been a while...

I know its been a while. Been job hunting & catching up with friends in DC! Its soo great to be back-i pray I get a job ASAP! The weather has been decent, well 80s & super humid, but with the exception of todays tsunami like rain its been somewhat barable-which is better than phoenix's not-even-almost barable days, & barely tolerable nights! Hopefully ill be going out tonight, its friday & $1 drinks @ this club pure! Which I don't love, but come on $1 drinks-the only thing better is open bar :) but I dunno what ill wear-sunday my friend/roomate for now invited me to park, which is sorta grown & sexy & so we'll see, I've never been! Anyways, just some pics I saved to my phone for blog updating purposes :)

Sent from my BlackBerry® smartphone with SprintSpeed